Termeni si conditii

Prin accesarea acestui site, a materialelor și informațiilor prezentate în cadrul său, confirmi că ai citit, înțeles, acceptat și agreat următoarele termene și condiții.

 

Proprietatea site-ului și drepturile de proprietate intelectuală

Întregul conținut al site-ului Clinica Aproape este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Acest site este deținut și întreținut de către Clinica Aproape. În lipsa altor precizări, toate drepturile de proprietate intelectuală (incluzând aici drepturile de autor și drepturile asupra bazei de date) privind mărcile de servicii, logo-urile și toate celelalte materiale prezentate în acest site aparțin Clinicii Aproape.

Clinica Aproape își rezervă toate drepturile cu privire la cele de mai sus și își va exercita la nevoie aceste drepturi în limitele permise de lege. Nimic din conținutul acestui site nu constituie o licență sau dreptul de a utiliza vreo imagine, marca de servicii, logo-ul sau alte materiale prezentate pe site de către vreo persoană. Este interzisă reproducerea, distribuirea sau publicarea de materiale de pe site de către vreo persoană fără acordul scris prealabil din partea Clinicii Aproape.

Descărcarea sau copierea prin alte metode a materialului de pe site nu transferă către persoana în cauză drepturile asupra materialelor de pe site. Orice date transmise către acest site devin proprietatea Clinicii Aproape, pot fi utilizate de către Clinica Aproape în orice scop dacă acesta se încadrează în limitele legii și pot fi dezvăluite de către Clinica Aproape la discreție, inclusiv către orice tip de autorități. Ești responsabil pentru respectarea tuturor legilor și actelor normative care se aplică în cazul tău.

 

Modalități de plată și livrare a serviciilor

Plata serviciilor oferite de noi poate fi efectuată în clinică (cash sau card) sau online, cu transfer bancar (anterior ședinței).

Ședințele selectate pot fi realizate în clinică la adresa comunicată pe site sau online prin platforma Planfy(Jitsi Meet), platformă pe care pot fi făcute și programări individual.

Ședințele se realizează la data și ora selectată pentru programare, programare care va fi confirmată în ziua anterioară prin sms / mail / whatsapp. În cazul plăților efectuate online, prin card, serviciul achitat este disponibil imediat doar după confirmarea plății.

Pentru programare trebuie să ai peste 18 ani, sau, în caz contrar, este necesar acordul reprezentantilor legali.

Politica de anulare

Serviciile achitate online, prin card, pot fi anulate în următoarele condiții:

  • Dacă anularea programării se face cu mai putin de 24 de ore, in cazul primei situatii de acest fel, suma va fi returnata, incepand cu cea de a 2a anulare/neprezentare, anuntata cu mai putin de 24 de ore inainte de programarea facuta si confirmata se va achita contravaloarea sedintei programate si nu se va recupera altfel.

  • Dacă anularea programării se face cu mai mult de 24 de ore se returnează suma achitată sau se poate face o reprogramare.

 

Politica Clinicii in legatura cu programarile la care intarziati sau la care nu va prezentati

Neprezentarea/anularea/reprogramarea sedintelor se va anunta cu cel putin 24h inaintea sedintelor sau in seara anterioara, de oricare dintre parti. Incepand cu cea de a 2a anulare/neprezentare, anuntata cu mai putin de 24 de ore inainte de programarea facuta si confirmata (exceptie sunt situatiile de caz fortat sau de calamitate naturala), se va achita contravaloarea sedintei programate si nu se va recupera altfel. Anuntarea anularii/ reprogramarii sedintelor se face telefonic / sms / e-mail catre receptive si doar sms/email in zile libere legal sau duminica. Se obligă să nu solicite in mod gratuit recuperarea orelor neprestate ca urmare a culpei sale.

Daca intarziati mai mult de 20-25 minute fara sa fie receptie anuntata, specialistul poate considera ca nu va veti mai prezenta la programare si se poate angaja intr-o alta activitate.

Daca ati anulat sau ati lipsit la o consultatie/sesiune, este responsabilitatea dvs. sa contactati din nou clinica pentru o reprogramare. 

Programarile la care nu veniti, precum si intarzierile, pot fi problematice atat pentru dvs., pentru specialist, cat si pentru proces si interventia terapeutica. Ca urmare, va rugam sa va asumati responsabilitatea de a va mentine programarile si de a veni la timp. In cazul in care venirea in mod regulat la programari reprezinta o problema pentru dvs., va rugam sa discutati acest lucru cu terapeutul dvs. sau cu receptia pentru a gasi o solutie, alta decat renuntarea la demersul terapeutic. 

In cazul in care doriti sa opriti interventia terapeutica sau un tratament, va recomandam sa discutati in prealabil despre acest lucru cu specialistul dvs., pentru a evita diferite efecte nedorite.

Elementele de cadru psihoterapeutic desi vor fi discutate si cu specialistul, vor fi comunicate si stabilite in receptie.

Clinica isi rezerva dreptul de a refuza prestarea de servicii pentru cazuri care depasesc posibilitatile sale de interventie si tratament (situatii de criza, cazuistica care depaseste competentele, formarile si experienta specialistilor sai). Clinica isi rezerva dreptul de a inceta serviciile oferite unui beneficiar in cazul anularilor repetate, intarzierilor repetate, neplatii sedintelor, reprogramarilor repetate ale sesiunilor, comportamentului inadecvat. De asemenea, in situatii in care nu exista acordul scris din partea celuilalt parinte pentru interventia terapeutica / evaluarea psihologica, Centrul pentru dezvoltare si sanatate mintala Aproape SRL isi asuma incetarea imediata a prestarii oricarui serviciu.

Beneficiile si riscurile unui demers psihoterapeutic si/sau psihiatric 

Exista mai multe abordari psihoterapeutice care pot contribui la imbunatatirea starii psihice, psihoterapia oferind sprijin in identificarea surselor care contribuie la starea psihica negativa si ajuta beneficiarul sa faca fata in mod eficient factorilor de ordin situational, interpersonal, comportamental si psihologic. Principalele obiective ale psihoterapiei sunt:

  • identificarea problemelor de viata si sustinerea beneficiarului in intelegerea aspectelor care pot fi rezolvate sau imbunatatite. Psihoterapeutul il poate ajuta sa identifice optiuni pentru viitor si sa stabileasca obiective realiste care sa conduca la imbunatatirea starii emotionale si mintale;

  • identificarea modelelor de gandire negative si/sau distorsionate care contribuie la starile de neputinta si lipsa de speranta si neutralizarea sau transformarea lor;

  • dezvoltarea unor abilitati pentru a evita sau reduce suferinta psihica si pentru a preveni alte episoade viitoare.

In procesul psihoterapeutic, pe masura ce se confrunta cu anumite aspecte conflictuale ale existentei sale in discutiile cu psihoterapeutul, beneficiarul poate trai o stare de disconfort temporar inainte de a se simti mai bine. In cadrul sesiunilor, psihoterapeutul poate formula o serie de recomandari sau facilita luarea unor decizii de catre beneficiar, insa nu poate lua decizii pentru acesta sau interveni in realitatea acestuia. Responsabilitatea pentru deciziile luate revine in totalitate beneficiarului. 

Terapia medicamentoasa este foarte utila in reducerea simptomelor afectiunilor psihice. In clinica noastra abordarea este una integrata, farmacoterapia si psihoterapia fiind utilizate impreuna, daca este necesar. Tratamentul medicamentos necesita o monitorizare atenta intrucat, in unele cazuri, pot fi resimtite efecte secundare temporare pana cand organismul se obisnuieste cu substantele active din medicamente. 

Evaluarea psihologica are rolul de a pune in evidenta cele mai relevante dificultati psihice cu care se confrunta beneficiarul in momentul realizarii acesteia si de a sustine formularea de recomandari terapeutice in cadrul unei intalniri cu un psiholog clinician. In cadrul evaluarii psihologice se pot utiliza metode si tehnici de evaluare standardizate si nestandardizate, acestea neputand fi utilizate pentru psihodiagnoza care contine clasificari si ierarhizari de orice forma sau care pot aduce atingere imaginii persoanei. Evaluarea psihologica reprezinta un proces, respectiv o suita de sedinte, de cele mai multe ori intre 2-4 sedinte, indiferent ca procesul este pentru un copil sau adult.

Derularea serviciilor in format online

Serviciile noastre pot fi oferite si online, prin intermediul tehnologiei care permite conexiunea audio-video dintre specialist si beneficiarul serviciilor.

In cazul serviciilor de psihoterapie pentru adulti, cadrul de desfasurare a sedintelor este similar celui din cabinet. Formatul și structura ședinței de psihoterapie online este la fel ca cea în cabinet, se respectă aceleași clauze de cadru și confidențialitate, iar durata ședinței se păstrează precum în formatul clasic. Ședințele cu un psiholog /psihoterapeut online nu vin să înlocuiască necesitatea unui contact direct cu acesta sau ședințele în cabinet, cu atât mai mult acolo unde gravitatea unei afecțiunii sau a situației o cere.

In cazul serviciilor de psihologie clinica, anumite evaluari psihologice complexe pentru adulti poti fi derulate in totalitate in format online.

In cazul serviciilor oferite de catre medici, acestia pot decide care sunt limitele unui act medical prestat prin video conferinte, in functie de particularitatile fiecarui caz in parte. Pentru cazurile fara istoric medical in clinica, daca medicul nu va putea sa obtina, in urma interactiunii la distanta, toate informatiile necesare pentru a stabili un diagnostic si a prescrie un tratament, acesta va putea emite doar opinii medicale si recomandari, urmand ca stabilirea diagnosticului si a tratamentului sa se poata face doar dupa o consultatie in cabinet.

Acceptarea de catre beneficiarul serviciilor a acestor conditiilor de desfasurare a serviciilor la distanta (online) se considera realizata in momentul realizarii conexiunii cu specialistul. 

Plata serviciilor la distanta (online) se face in avans, intalnirea cu specialistul putand avea loc doar dupa incasarea costului sesiunii.

Declarația privind datele cu caracter personal

Clinica Aproape își asumă angajamentul de a respecta datele tale cu caracter personal și de a se conforma prevederilor legale aplicabile privind protecția acestora.

 

Ce sunt datele cu caracter personal?

Datele cu caracter personal sunt informații referitoare la o persoană fizică cum sunt numele adresa, data nașterii, numărul de telefon, e-mailul, date de identitate etc. De regulă, primim o parte dintre aceste date de la tine atunci când completezi un formular, online sau pe hârtie, semnezi un contract, ne trimiți un mesaj, in e-mail sau vorbim la telefon.

 

Atunci când accesezi website-ul www.clinicaaproape.ro, serverele noastre creează în mod automat înregistrări ale vizitei tale. Aceste înregistrări pot includi, de obicei, adrese IP, numărul de accesări. 

 

Cui aparțin datele pe care le procesăm?

Clinica Aproape procesează datele celor care accesează website-ul clinicaaproape.ro sau locațiile sale, respectiv persoane fizice – pacienți sau potențial pacienți, reprezentanți ai furnizorilor sau parteneri.

 

În ce scop procesăm datele?

Clinica Aproape procesează date cu caracter personal pentru furnizarea de servicii psihologice si medicale (spre exemplu: pentru efectuarea unei programări la consultație), încheierea și executarea de contracte, pentru analize interne destinate îmbunătățirii și dezvoltării de servicii, îndeplinirea obligațiilor legale, pentru identificarea și prevenirea fraudelor.

 

Condițiile în care Clinica Aproape procesează datele

Clinica Aproape procesează date doar cu consimțământul tău, atunci când are o obligație legală sau poate justifica un interes legitim superior.

Clinica Aproape tratează securitatea datelor tale serios, prin adoptarea și revizuirea periodică a măsurilor de securitate, tehnice și organizatorice, menite să protejeze datele împotriva accesului neautorizat, modificării, dezvăluirii sau distrugerii neautorizate. Accesul la date este permis doar persoanelor autorizate de Clinica Aproape care și-au însușit în prealabil obligațiile de confidențialitate. 

Care sunt drepturile tale?

  • Ai dreptul de a fi informat cu privire la datele tale cu caracter personal pe care Clinica Aproape le deține

  • Ai dreptul de a solicita ștergerea sau actualizarea datelor incomplete, incorecte sau care nu mai sunt de actualitate

  • Ai dreptul, pentru motive întemeiate și legitime, de a te opune anumitor prelucrări de date, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare sau Clinica Aproape nu îți poate oferi serviciile solicitate în lipsa respectivelor date

  • Ai dreptul de a solicita încetarea prelucrării datelor tale în scop de marketing direct sau pentru crearea de oferte personalizate

Pentru exercitarea oricăruia din aceste drepturi trebuie doar să trimiți o cerere la la contact@clinicaaproape.ro .

Nici o responsabilitate

În nicio împrejurare, Clinica Aproape nu răspunde pentru nici o pagubă (directă sau indirectă) adusă ție sau oricărei alte părți, referitoare la utilizarea acestui site și a informațiilor pe care acesta le cuprinde – de către tine sau altă persoană.

Chiar dacă a luat toate măsurile ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, nici Clinica Aproape nu poate fi răspunzătoare de inexactitati care pot apărea pe acest site. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor disponibile pe acest site.

 

Aspecte juridice

Orice plângere sau dispută determinată sau legată de utilizarea acestui site, a conținutului său sau a materialelor prezente vor fi guvernate de către legislația română în vigoare. Termenele și condițiile de utilizare a acestui site pot fi modificate oricând fără o notificare prealabilă. Ești de acord să recitești această secțiune a site-ului în mod regulat, iar accesul tău continuu sau utilizarea acestui site vor constitui dovada că ai fost de acord cu aceste schimbări.

Clinica Aproape se angajează să trateze detaliile personale obținute în concordanță cu legislația română în vigoare. 

Limitări de ordin tehnic ale serviciilor

Administratorul nu îşi asumă nici o responsabilitate în cazul în care serviciile site-ului nu pot fi accesate de către Utilizatori, pe o perioadă nelimitată de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.